miltonaxberg.blogg.se

Beauty favorites
 
Det finns väldigt många skönhetsprodukter där ute och man undrar väl ofta vad som passar mig osv.
Så idag kommer jag dela med mig mina absoluta skönhetsfavoriter.
Kom ihåg att det är mina personliga åsikter om produkterna, något som funkar för mig kanske inte funkar för dig.
 
Notera att kvaliten på bilderna inte är tip-top men ska då försöka finna ett bättre alternativ än mobilen att ta bilder med men det får duga tills vidare.
Det här inlägget är inte sponsrat.
 
 
 FACE STOCKHOLM #19 Min favorit borste för highligther. Blir alltid fin och jämn applicering med denna borste.
 
 
M.A.C Pigment Colour Powder (Gold A21) Pigmenterat och enkelt att både använda som highlighter och ögonskugga.
 
 
Maybelline New York Fit Me Concealer (Shade 15) Lättviktig concealer som täcker och ljusar upp under ögonen.
 
 
Claudia Compact Powder ( Misty Brown ) Älskar det här pudret för att använda som bronzer. Pudret är pigmenterat så var lätt med handen.